2014. március 31., hétfő

DIÉTA - MEDVEHAGYMA KRÉMLEVES PIRÍTOTT DIÓVAL


Már régen szemeztem a medvehagymával, de mivel még soha nem dolgoztam vele, kicsit be voltam parázva, hogy vajon mit hozok én ebből össze. 

Ma szabin voltam, és az ügyeim elintézése után elmentem edzeni, majd a nyárra készülve szoliba is. Bár tudom, hogy a hófehér bőröm barna soha nem lesz, azért a három pöttynyi szeplőért is érdemesnek tartottam befeküdni a gépbe. Az aktív napomhoz valahogy nem illett volna a nehéz pogácsa, így a medvehagymából krémlevest készítettem. Hogy még egy kis csavart tegyek az ízekbe, pirítottam hozzá diót. 

Hozzávalók:

1 csokor medvehagyma
3 kanál liszt
20 gr vaj
vegeta
2 leveskocka
1 kk szerecsendió
1-2 gerezd fokhagyma
200 ml főzőtejszín
bors

Elkészítés:

A vajból és lisztből rántást készítünk, majd hozzáadunk fél liter-liter vizet. Amíg elkezd forrni, a medvehagymát aprító gépben felaprítjuk, és hozzáadjuk a leveshez. Beletesszük a lébe a leveskockákat, a szerecsendiót, borsot, vegetát, az összezúzott fokhagymát. Hagyjuk rottyanni. Miután a tejszínt is beletettük, turmixolunk még egyet a levesen.

Diót apró darabokra vágunk, és serpenyőben megpirítunk. Megszórjuk vele a kész levest!

Forrón szürcsölve a legjobb! ;-)

-KcZ-


All rights reserved (c) 2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése