2012. december 15., szombat

PARIZER ÉS LEKVÁR HELYETT - VALAMI ÚJ REGGELIRE

Untam már a reggeli pirítósomon a parizert, a sonkát és a lekvárt, így kénytelen voltam kitalálni egy vadonatúj feltétet. Sajnos nem csak reggelire ettem belőle.. így volt.. nincs.. eltűnt.. ;-)



Hámoztam 8 darab jó kövér fokhagyma gerezdet, amit alufóliára raktam, meglocsoltam olívaolajjal, megsóztam, megborsoztam, és csináltam egy batyut az alufóliából. Beraktam a sütőbe, ahol is 15 perc alatt megpuhult annyira a fokhagyma, hogy azt szét tudtam nyomni villával. Aszalt olívaolajos paradicsomból szintén 8 darabot apró csíkokra szeleteltem. Összekevertem a fokhagymával, és tettem bele még: fél fej lila hagymát kis kockákra vágva, egy kanál fehérbor ecetet, oregánót, egy késhegynyi őrölt csilit, egy kiskanál mézet, t, borsot. 

Pikáns, különleges, ízletes lett! 

Nyami! :)

-kcZ-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése