2012. december 28., péntek

POCAK KIPURCANT

Most, hogy a karácsonyi kajakómák időszakának vége, ideje elkezdeni regenerálni a szervezetünket! :)

Pocak kipurcant, pocak nem szeretne egy jó ideig se zsírosat, se cukrosat, se magyarosat, se mákosat, se krémeset, se cupákosat. Amire vágyik az a könnyed és ízes étel.

Készítettem is egy tál VAJBABOT KAPRIBOGYÓS-TONHALAS ÖNTETTEL

Hozzávalók:
2 doboz tonhalkonzerv, amit lecsöpögtetsz
2 ek majonéz
1 dl natúr joghurt
2 gerezd lereszelt fokhagyma
2 ek lecsöpögtetett kapribogyó
só és bors
1 kis méretű citrom reszelt héja és átszűrt leve   

Elkészítés:
A lefagyasztott babot puhára főztem. Bár a receptben nem volt benne, de én a lébe tettem egy marhahúsleves kockát is, hogy a bab is kapjon egy kis ízt. A tonhalat, a majonézt, a joghurtot, a reszelt fokhagymát és kapribogyót botmixerrel összepépesítettem, majd sóztam és borsoztam, végül beletettem a reszelt citromhéjat és citromlevet. A babot még melegen kevertem össze az öntettel. Ezután persze hagytam kihűlni, majd betettem a hűtőbe, hogy összeérjenek az ízek. 

Pirítóssal vagy füstölt sajttal kiegészíthető a sali.

Pocak elégedett volt.  ;-)

-KcZ-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése