2014. január 25., szombat

MÁKOS CITROMTORTA - DIÉTA


All rights reserved (c) 2013

Már régen sütöttem, és mivel tegnap este új társaságba készültem, ezért készítettem gyorsan valami finomat, amit a házigazdának el is vihettem. A receptet nem én találtam ki, az interneten találtam. Azonnal beleszerettem. Íme:

Hozzávalók:

1 dl tej
1 tégely mascarpone
1 db citrom reszelt héja 
2 db citrom leve
1/2 csomag sütőpor
1 csipet szódabikarbóna
2 db tojás
150 gr xilit
100 gr vaj
250 gr teljes kiőrlésű rozsliszt
2 kanál darált mák
1 csipet só 


All rights reserved (c) 2013

Elkészítés:

A vajat össze kell keverni a cukorral, majd a tojásokkal. A mascarpone-val és tejjel krémesre keverjük. Ezután beletesszük a citrom héját és levét is. Ezután következik a sütőpor, a szódabikarbóna és a liszt. A végén keverd bele a mákot is. A torta formát margarinnal ki kell kenni, meg kell hinteni liszttel, majd finoman el kell simítani benne a masszát. Előmelegített sütőben 170-200 fokon fél órán át kell sütni. 

Ha a kész tésztát nem érzed elég citromosnak, készíts még külön citromkrémet is hozzá.

Jó étvágyat!

-KcZ-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése