2014. szeptember 6., szombat

SHIITAKE GOMBÁS BAGUETTE.. és kecskesajtos és petrezselymes és balzsamecet krémes és pirított és.. ;-)

A nyár finoman, tapintatosan búcsúzik. Nem csak én nem akarom azt, hogy elmenjen, de valójában ő sem akar menni. Így a nyári nap még kötött egy gyors egyezséget a fák leveleivel, esővel és széllel, hogy egy darabig még ő nyújtózkodhasson reggelente, és melengethesse az emberek arcát. Egy ilyen bársonyos délutánon piacoztam Ácival, és raktam tele a kosaram zöldségekkel és gyümölcsökkel.    

A nyár végén elköszöntem a szívemcsücske "tanuló" fényképezőgépemtől, és köszöntöttem az új full frames családtagot. ;-) Még csak pár napja van velem, de már dúl a láv. Szeretem olyannak amilyen.. kívül-belül. :D Remélem Nektek is adhatok majd vele, és a Ti lelketeket is simogatják majd a vele készült fotók. 

Készíts Te is gombás baguette-t. :) Ízes vacsora, de akár vendégváró is lehet. 


All rights reserved (c) 2014

Hozzávalók:
  • shitake gomba
  • kecskesajt
  • natúr vegeta
  • balzsamecet krém
  • petrezselyem
  • bazsalikom
  • olívaolaj
  • fokhagyma
  • baguette

Elkészítés:

Egy serpenyőben olívaolajat forrósítunk, és a felszeletelt gombát megpirítjuk. Hozzáadjuk az összetört fokhagymát, a natúr vegetát, egy kevés sót, és a balzsamecet krémet.

A kiürített serpenyőbe újra egy kevés olívaolajat csepegtetünk, és beletesszük a baguette szeleteket, megpirítjuk mindkét oldalát.

A petrezselymet és a bazsalikomot mozsárban krémesre törjük.

A megpirult baguette szeletekre rákenjük a petrezselyem - bazsalikom krémet, rátesszük a sült gombát, megszórjuk tört kecskesajttal, és egy-két csepp balzsamecet krémmel.

Ropogós, ízes, különleges. Én még a szemem is becsuktam, annyira élveztem az ízeket.. ;-)


All rights reserved (c) 2014


All rights reserved (c) 2014

KockacZukor/ Naky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése