2013. június 8., szombat

CSICSERIBORSÓS, KUSZKUSZOS CSIRKE

Az egyik gasztro magazinban találtam ezt a receptet, de ahogy az már lenni szokott, én azon alakítottam kicsit, és lett belőle valami új, valami számomra még ízesebb. :-) Még soha nem készítettem kuszkuszt ezelőtt. Igazán szólhatott volna valaki, hogy ezt 5 perc alatt el lehet készíteni, és finom, klassz, sőt az állaga is isteni. Semmiképpen ne hagyd ki ezt a finomságot, imádni fogod! 


All rights reserved (c) 2013
Dekoráció: www.butlers.hu

Hozzávalók:

olívaolaj
3 kis fej koktélparadicsom
2 szelet füstölt szalonna
1 nagy fej vöröshagyma
1 fél citrom leve
200-600 gr csirkemell
1 kk őrölt gyömbér
egy késhegynyi chilli
1 kis üveg csicseriborsó (dm-ben lehet kapni lébe rakottat)
1,5-2 bögre kuszkusz
2 db tyúkhúsleves kocka
1 késhegynyi koriander
só, bors

Két bögrényi vizet feltettem forralni egy magas serpenyőben. Ebbe beletettem a két leveskockát, és amikor a víz már forrt, elzártam a gázt, belekevertem a kuszkuszt, rátettem a fedőt, és hagytam állni.

Közben a felkockázott hagymát, az apróra kockázott paradicsomot, a nagyon kicsi kockákra vágott szalonnát olívaolajon elkezdtem párolni. Amikor már illatozott a keverék, beletettem a kockákra vágott csirkemellet. Miután a csirkehusi már fehér volt, meghintettem a kevés chilivel, a gyömbérrel, a borssal, a sóval, és a kevés korianderrel. Hagytam az ízeket összefőni, összesülni.

A megduzzadt ízes kuszkuszt egy kis olajon még megpirítottam.

Ezután a csirkét és kuszkuszt összekevertem, majd hozzá adtam a csicseriborsót.

Meglocsoltam a citromlével, majd egy újabb keverés következett.

Jó étvágyat hozzá! Ki ne hagyd! Készítsd el már holnap! ,-)

-KcZ-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése