2013. március 9., szombat

TÁRKONYOS TÚRÓVAL TÖLTÖTT SÜLT PAPRIKA

A fehérje diéták második szakaszához is ajánlott az alábbi egyszerű, de nagyszerű sült paprika. Szerintem nem is nagyon kell ehhez receptet adnom, mindenki fantáziájára van bízva, hogy a sovány túrót mivel fűszerezi. Természetesen leírom azért, hogy én hogyan csináltam. :)


All rights reserved (c) 2013

A túrót sóval, borssal, tárkonnyal, chilivel és egy kis joghurttal kevertem, és tettem ehhez a masszához újhagyma karikákat is. Majd a kicsumázott paprikákat ezzel megtöltöttem, és a avajjal kikent tepsibe sorakoztattam őket. Zsupsz be a sütőbe vele. Körülbebül 15 perc után mindegyiket megszórtam reszelt sajttal, és még egy 10 percere visszatettem a sütőbe. Ugye milyen egyszerű és gyors, mégis finom és mutatós étel?

Jó étvágyat!

-KcZ-  



All rights reserved (c) 2013


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése