2013. május 29., szerda

PARMEZÁN TALLÉR

Kaptam ajándékba eredeti olasz parmezán sajtot, olyan nagyot, amekkorát eddig még nem látott a kis háztartásom. Ebből egyértelműen az következett, hogy parmezános ételt készítettem. Nem, nem tésztát, és nem rakottat. Én valami könnyed rágcsára vágytam. :-)


All rights reserved (c) 2013

Tallért készítettem. Ne haragudjatok, de nem méricskéltem a hozzávalókat. Nem lehet elrontani, annyit eszel majd amennyi alapanyagot előkészítesz. Itthon ilyen háromszögekbe csomagolva lehet megvásárolni a parmezánt. Én kb. két ilyen háromszögnyi parmezánból készítettem kb. 12 db tenyérnyi nagyságú tallért.

Hozzávalók:

parmezán sajt
2 ek szezámmag
1 tk bazsalikom

A reszelt parmezánt keverd össze a szezámmal és bazsalikommal (ez utóbbit ki is hagyhatod), majd nagy méretű pogácsaszaggatóba beleszórva formázz köröket a szilikonnal befedett tepsidbe. Az előmelegített sütőben úgy 15 percen át süsd. Miután kivetted a sütőből, hagyd kihűlni! :-)


All rights reserved (c) 2013

Jó rágcsálást!

-KcZ-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése