2013. május 6., hétfő

A "BEST BLOG" ÚTJA


Abban a megtiszteltetésben volt részem múlt héten, hogy BEST BLOG díjat kaptam az Ízharmonikus blog szerzőjétől, ami igencsak fényessé tette a napomat és hetemet! :-) Köszönöm Neked!


A BEST BLOG díj egy vándor díj, melyet most nekem kell tovább adnom három szabály alapján négy másik gasztro bloggernek. A szabályok az alábbiak:

- meg kell említeni a beszámolóban, kitől kaptuk a díjat,
- 4 olyan bloggernek kell továbbadni a díjat, akiket kedvelünk, és akiknek 200 főnél kevesebb feliratkozott, rendszeres olvasójuk van,
- a díjazottakat értesíteni kell a jó hírről.

Én az alábbi négy bloggert ajándékozom meg a Best Blog díjjal:


A blogot azért szeretem, mert -fotós szemmel- a képekbe bele lehet szerelmesedni, és a kis apró dekorációk, finom részletek elvarázsolják az embert. Az édességek igézőek, a recepteket nem lehet nem kipróbálni, és a blog tiszta felépítése újra és újra arra késztet, hogy az oldalra kattintsak, és megkukucskáljam, mi is az új recept, amivel én is próbálkozhatnék. 


A blogról nekem mindíg Papp Diána könyvei, a Szerdán habcsók és a Bodza Bisztró jutnak eszembe, amikben két történetben egy-egy lány egy kis bisztró és egy vidéki étterem működtetőjévé válnak. Gratulálok! Gyönyörűek a fotók, isteniek a receptek!

3., Orsolya bisztrója

A bisztróba "benyitsz", meglátod a simogató képeket, és már érzed is az ételek ízét. A tortába szeretnél beleharapni, hallod ahogy a fogaid alatt roppan a sült zöldség..:-) Orsolya a csöppnyi lakásában süt, főz és fotóz.. bevallom átérzem.. sőt pontosan tudom mit jelent ez. Bár Orsolya szerint enni öröm, főzni szenvedély, és én még csak az efelé vezető úton vagyok.. (de ezt nagyon kitartóan és lelkesen!) felnézek a munkásságára, és követni fogom továbbra is a bejegyzéseit!

4.,  Chilii & csoki

Egyszerűen imádom a receptjeit. Van hogy a vidék ízeit osztja meg velünk, van hogy egy francia különlegességet. Olyat amit már régen ettem, de elfeledtem, és amiről még nem is hallottam, de összefut a nyál a számban, ha látom, és olvasok róla. A saját készítésű sajtjába pedig úúúúgy beleharapnék! :-) Csak így tovább!

-KcZ-

2 megjegyzés:

  1. Koszonom szepen, kulonosen egy profi fotostol nagy elismeres :) Mindenkinek gratulalok! Udv, Csilla

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon köszönöm a díjat - és még inkább az elismerő, kedves szavakat! Legalább olyan jól esett, mint egy szelet csokitorta :)

    VálaszTörlés