2013. február 9., szombat

SÁRGA ÉS KÉK ÉS SVÉD? HÁT PERSZE HOGY AZ IKEA!

Végre elkezdtem felépíteni a tárgyasztalomat, amihez komoly előkészületekre van szükség.. Adott a szoba mérete, az asztal mérete, a lámpák mérete.. és aki stúdiós terekhez van szokva, az aggódva nézi a szűkös lehetőségeket. Én azért ügyesen kilogikáztam az építési tervet. :) 

A kis építmény igényelt egy-két olyan elemet, amit házilag sehogy sem lehet összerakni. Felkerekedtem hát, és elmentem az Ikea-ba. Persze az Ikea-ba úgy nem lehet elmenni, hogy a lakás egyéb helyiségeire ne gondoljak. Vagyis a vásárló listámon volt egy leárazott polc rendszer, egy asztali bak, egyéb apró dolgok.. 

Persze ahogy Móricka ezt a cipekedést elképzelte - minek ehhez mást hívni, megy ez egyedül is, sőt kocsi sem kell.. Erős vagyok és fitt. Hát ehhez képest a polc deszkáit és léceit megemelni sem tudtam az áruházban, nemhogy haza is hozzam. A sok apróság pedig törékeny volt, amik csomagolásával több időt töltöttem, mint magával a nézelődéssel és vásárlással. 

Viszont amíg ennek a csodálatos, szertartásos és átszellemült termék-bugyolálási folyamatnak átadtam magam, megcsapta az orromat a sültek illata.. és ahogy jobbra fordítottam a fejem, megláttam a kis svéd élelmiszer boltocska termékeit. Akkor már tudtam, hogy én ma húsgombócokat fogok enni sült hagymával.

Vagyis betértem a boltba, megvettem a fagyasztott húsgombócokat, a hagymát, a barna mártás alap port, egy körtés itókát, és itthon mindent frissen elkészítettem. 

Olyan jóízűen ettem ezeket a svéd színhús csirke golyókat, mintha még nem ettem volna ilyen finomat.:)

Az erő ismét velem van, és a tárgyasztal épül tovább.. :))

-KcZ-


All rights reserved (c) 2013




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése