2013. február 15., péntek

TAVASZ VÁRÓ EPER TURMIX

A tél itt szüttyög még: csurran, cseppen, fagy, olvad, és minden szürke, és hideg, és színtelen, és már elfáradtam tőle, és már elegem van belőle, és már nem akarok minden reggel tizenkét réteg ruhát magamra aggatni, és már papucsot szeretnék végre viselni, nem csizmát.. és elegem van már! Tavaszt akarok! Napsütést, a természet táncát, és a madarak be nem álló csőrikéit.. :( Hol vagy már tavaszi szellő? Hiányzik a tenger illata..

Ma a közértben megláttam egy kis láda epret.. Néztem, nézegettem, szemeztem és flörtöltem vele, de tudtam, hogy ez a zamatos forma csak illúzió, mert íze az még nem lehet ennek a piros szépségnek. Az már csak merő véletlen, hogy mégis hazajött velem.. bebújt valahogy a szatyromba, észre sem vettem, de tényleg! 


All rights reserved (c) 2013

Turmixot kotyvasztottam a gyümölcs feléből, a másik felét pedig felfaltam a tejes-joghurtos italom készítése közben. Csodák csodájára még íze is volt..:) A turmixhoz szerintem nem kell receptet adjak nektek, hiszen úgyis mindenki ízlése és szájíze szerint fogja elkészíteni. Én egy natúr joghurtot, egy deci tejet, egy kis mézet, és vaníliát adtam a gyümölcshöz. 

Igazán üdítő csemege volt így.. a tavaszt várva. :)

-KcZ-



All rights reserved (c) 2013


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése