2013. október 7., hétfő

KARFIOLOS TÓCSNI

Ma el kellett mennem egy orvosi vizsgálatra ami megkövetelte, hogy előtte ne egyek semmit.. Hát bizony már a vizsgálóba kopogó szemekkel érkeztem, és a várakozás beszédessé tette a gyomromat. :-) 

Mire délután hazaértem, már csak az érdekelt, hogy a bendőm végre teletömjem. Annyi türelmem azért még volt, hogy vegyek egy szelet parmezán sajtot és egy fej karfiolt. Tócsnira vágytam. Amolyan egészséges félére. :-)

Hozzávalók: 

- fél fej karfiol
- két tojás
- 60 gramm reszelt parmezán
- egy bögrényi liszt
- só, bors

Elkészítés: 

A fél fej karfiolt nyersen apró darabokra vágtam, és minden egyéb hozzávalóval összekevertem, majd forró olajban kanálnyi darabokban kisütöttem. 

Amit ettem hozzá:

Két fej paradicsomot apró kockákra vágtam, amihez - szintén apróra darabolt - fokhagymát adtam. Olaszos vegeta keverékkel fűszereztem.

Fincsiiiii lett. :-)

Holnap ismét doki nénihez megyek, de a vizsgálatok után most már nem kell a főzőcskézéssel töltsem az időm, eltettem a holnapi adagot. ;-)

-KcZ-

All rights reserved (c) 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése