2013. október 24., csütörtök

SZERDA - MÜZLI, AHOGY ÉN SZERETEM

Egy egészséges nap. Séta a Duna parton, a tájat fürkésző kutya, beszélgetés és nyugodt csend váltakozva. Fűszeres őszi illat, éppen csak a bőrfelületet simogató gyenge napsugarak. Tócsák kerülgetése, száraz levelek rugdosása, a lombok között átszűrődő pászmák fürkészése.. 

Hát igen. Szép őszi nap volt. :)


All rights reserved (c) 2013

Az egészséges naphoz egészséges reggeli dukál. Azt hihetnénk, hogy a boltban kapható müzli elnevezésű termékek egészségesek, hozzátesznek a szervezet megfelelő működéséhez. Sajnos azonban azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem. Tele vannak cukorral, és kalóriatartalmuk néha eléri a kisebb szelet csoki kalória tartalmát. Vagyis "fujj, fujj, teszed vissza!" kategória.

Én otthon készítettem el a müzlimet, így teljesen biztos lehettem abban, hogy minden amit megeszek, annak örül majd a szervezetem. 

Hozzávalók 1 tálra:

2 ek zabpehely
2 ek görög joghurt
1 fél reszelt alma/ legközelebb körtével eszem
4-5 szem mandula feldarabolva
1-2 tk méz

Elkészítés:

A zabpehelyre adagoltam a joghurtot, rátettem a reszelt almát, megszórtam a mandulával, majd rácsurgattam a mézet. Összekeverve már eheted is. ;-) 


All rights reserved (c) 2013
Dekoráció: www.butlers.hu


All rights reserved (c) 2013
Dekoráció: www.butlers.hu

Csinálj te is egy egészséges napot finom reggelivel, nagy sétával, jó társaságban!

-KcZ-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése